Blanketter

Herunder finder i alle de blanketter i alfabetisk rækkefølge. De kan downloades og sendes til skolen efter udfyldelse. Klik på overskriften for at downloade.

Udfyld formularen for at anmode om ekstraordinær frihed i en kort periode (max. 5 dage).
NB!: AFLEVERES 14 Dage før fritagelse til klasselæreren

Til vores vidensdage har vi brug for fagpersoner, som kan holde oplæg for børnene, så vi kan blive klogere. Måske kan du hjælpe?

LÅN AF LOKALER PÅ SKOLEN

Det er en prioritering for os, at støtte op om aktiviteter, der fremmer det sociale liv på skolen, og derfor kan man som forældre og ansat låne skolens lokaler.

Vi er glade for at skolen bliver brugt til mange forskellige formål, men da det er en arbejdsplads for elever og ansatte er det nødvendigt, at der er nogle regler som følges i forbindelse med lånet. Det er kun ansatte og forældre til børn på skolen, samt de venskabsskoler vi samarbejder med, der har mulighed for at låne skolen.

På ViGGO kan du som forælder i Fildeling/Orientering fra skolen finde en beskrivelse af procedure, rammer og retningslinjer for lån af lokalerne.

Ifølge EU’s databeskyttelsesforordning er vi forpligtet til at indhente dit/jeres samtykke til den behandling af personoplysninger, der er nødvendig for dit/jeres barns skolegang på Nørrebro Lilleskole. Udfyld formularen ved at klikke på overskriften.

SKOLEMÆLK BESTILLING

Bestilling af skolemælk
Ønsker du at bestille mælk til dit barn, skal du benytte nedenstående link. www.skolemælk.dk

Udfyld skemaet, som downloades ved at klikke på overskriften.

Download ovenstående dokument for informationer omkring hvordan du udmelder dit barn fra NBL og Galaksen.